Trötter.

Ojoj vad jag idag är trött det är nog all träning ;)

Söndag-Spinning.
Måndag-Aqua Bike.
Tisdag-Morgonpromenad.
Onsdag-Pilates + Simmning.

Idag skulle jag egentligen fara på Bars (Body Pump) men jag kommer skippa den för det är ju faktisk alla hjärtans dag och man kan ju inte alltid träna, men jag hade tänkt ha mina vilodagar på Fredag Lördag men på Söndag så är det spinning igen och jag tänkte väl ha samma slags träningsschema då fast jag kanske byter ut Aquabiken mot något annat intressant, men det var faktiskt tungt som TUSAN, fast jag gillar nog bättre typ Pilates och Bodypump. Jag älskar gruppträningar faktiskt det är jäkligt roligt.

Mitt matschema däremot är inte så förändrat mot för vanligt, cocacola varje dag och igår åt jag en kebab tallrik och strips och på kvällen korv och makaroner, men dom samlade in våra matscheman på Tisdag morgon så jag antar att vi ska få mat instruktioner snart men mitt matschema var nog lite missvisande för den veckan så åt jag jätte lite mat och jag brukar äta som en dåre annars så dom kommer nog säga att jag ska äta mer :)
Sitter på jobbet nu och jag verkligen trivs med mitt nya uppdrag som en kundtjänst kvinna jag önskar att jag bara fick sitta på kundtjänsten man frå faktisk användning av sin hjärna då och det är ju positivt ;D


Nåja nu ska jag avsluta och återgå till mitt. (Ska hämta en kopp kaffe)

Men vi får ju se om jag har blivit nå fitt till Beach 2008 ;D (Ska påbörja brännan på solarium den 25;) )
Ha det gott och sköt om er!


PussOKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0