VARFÖR!!???

Nu har det ännu en gång hänt, nu har 2 stycken män ringt till mej och runkat i telefonen, jävla perversa äckel, fattar inte dom att dom förstör andras dag, usch vad jag just nu är äcklad.
Han ringde till ett seriöst företag och var seriös osv och jag tyckte hela tiden att det lät som att han gjorde nåt men han var ju gammal så jag tänkte att det var nå annat för gamla människor beter sig inte så tycker jag, men i slutet av samtal så slog mina tankar in i sanning då den äldre mannen kläcker ur sig "Får jag slicka dej" jävla USCH!
Fräst.
Hur ska jag glömma den här tills jag äter LUNCH?
Jag skulle ha tagit hans nummer och ringt honom i ett år och terrat han, han lär ju ringa på nåt annat företag och jag kan ju säga stackars den som svarar,

Ps. Måste ha någon direkt linje till mej där dom ringer, då jag alltid får dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0