Yay.

Nu sitter jag här på jobbet och lyssnar på min MP3 spelare, den spelar väldigt bra musik faktiskt, vikken tur jag hade. Idag skall jag på träning 20:15 med min hälsogrupp det känns bra, jag har längtat i 2 dagar nu sen jag var tvungen att stiga upp klockan 06:00 på min lediga dag vilket jag ABSOLUT inte ångrar, jag är så himmla glad att jag gjorde det och skulle jag ha bättre självdiciplin så skulle jag göra det varje dag, men nu har jag inte det, typiskt.
Sen måste jag skriva upp vad jag äter varje dag och jag tror ändå att jag äter för LITE, fast jag har trott att jag äte för mycket eller iallafall till frukost, till middag äter jag nog fortfarande ganska mycket :)
What to do liksom.
Jag hoppas att Anna kommer snart så hon får sitta med mej i telefonen man känner sig mycket säkrare när man får ha någon  brevid sig och båda behöver verkligen få sitta så mycket så möjligt.

Det ska bli så skönt när själva träningen kommer igång om ni bara anade hur mycket jag längtar efter ett hälsosamt liv, och att dessutom få hjälp med det längtar jag ännu mer till. Nu vill jag utomlands också. ÅH!

Hejpa


Kommentarer
Postat av: Lisa

Snygging :)

2008-02-07 @ 11:41:24
Postat av: Jenny Elekktra

Ooh då är det ju inget att vara nervöösi inför! ;)

2008-02-07 @ 11:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0