..bamse..

Så där då har man varit på medlyssning i Happis, det var roligt och jag ska ta utbildningen om jag får alltså, känns skönt att få göra nånting annat, det behövs och att få känna att man kan hjälpa till! ;D
Iallafall så kan jag ju säga att efter att få se hur fint och bra dom har det där så blir man faktiskt lite avis, här får ni 21 skäl till varför man ska sätta  upp en friggeboda utanför och såga hål i Teles vägg och sätta dit en dörr och sova i Friggebodan:

1. Haparanda har flera olika sorters te.
2. Haparanda har Oboy.
3. Haparanda slipper kaffe på maskin utan dom brygger själva.
4. Haparanda har bättre mjölk eftersom att dom köper den med extra lång hållbarhet.
5. Haparanda har en säng.
6. Haparanda har en masagestol.
7. Haparanda har tvättmaskin. (Kan vara bra om man tex. spiller kaffe på sig själv)
8. Haparanda har BARA plattskärmar.
9. Haparanda har BARA bra stolar.
10. Haparanda har jätte fina bänkar.
11. Haparanda har jätte fina lådor.
12. Haparanda har en inomhus antenn. (Kan vara coolt, om man vill ha saker som andra inte har.)
13. Haparanda har ett litet hus inomhus.
14. Haparanda har en jätte fin bakgård.
15. Haparanda har gångavstånd till lunchställerna.
16. Haparanda har RÖDA ljusstakar i varje fönster.
17. Haparanda har jätte fint tak i olika färger.
18. Haparanada har mycket tystare.
19. Haparanda har ett jätte fint fika rum.
20. Haparanda har mycket tystare ljudnivå. (Kan bero på färre människo ;D )
21. Haparanda har en JÄTTE stor chokladlåda.

Ett skäl till varför ni inte ska bosätta er i en friggeboda utanför med en insågad dörr till Tele det är att dom har gula tegelväggar lite här och var, inte så snyggt inbyggt i min IKEA fantasi ;)
Det här var vad jag och Jenny har kommit fram till så ni kan ju gå in och kolla om hon har hittat fler anledningar ;D
Hennes blogg är: http://jensi.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0