Elin

Jag har lovat dig ett brev för lite motivation i ditt liv men jag ska skiva det här istället så alla kan få se vilken ängel du faktiskt är!

Vi har alltid känt varandra, men ett tag i vårat liv så umgicks vi inte med varandra för diverse anledningar, det var när vi var mycket yngre men jag är SÅ glad att vi hittade tillbaka till varandra!
Du är en av dom underbaraste personerna i HELA universum och jag tycker du är dum som inte kan se det, du ställer alltid upp för andra och gör så att andra i din närhet mår bra, jag hade aldrig varit samma människa utan dej och hade du inte funnits så hade jag varit den som mått dåligt, du har fått mej att många gånger rycka upp mej och du har alltid ställt upp när jag har behövt prata med någon, du har alltid hjälpt till med lösningar på mina problem och HELT ENKELT bara fått mej att må bra och jag önskar jag kunde göra detsamma för dej.
om någon skulle vilja att jag beskrev dej så hade jag beskrivit dej som genomsnäll, omtänksam, go, trevlig, social, en väldigt bra mamma och en helt UNDERBAR kompis.

Jag älskar dej som min vän och skulle aldrig klara av att förlora dej och jag vill att du ska innse hur mycket du betyder för andra människor!

Ps. Skriv ut detta! :)



image140



Puss.

Kommentarer
Postat av: Elin

Snygg bild, kill me..

2008-01-10 @ 16:36:27
Postat av: Jensi

Ja Elin är snygg oxå!

2008-02-07 @ 12:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0