Hahah

Det är ett under att jag tog mej in på bloggen, snygg jag är först skrev jag fel namn. sen glömde jag lösenord, sen skrev jag fel lösenors, jag är så jävla bakis så atr jag kan inte ens stava till saker och min jacka är förmodligen dränkt i piss för att jag la mej och sov på marken medans jag väntade på att Hussni skulle beställa sina jävla pommes igår, ajg hoppas verkligen att jag inte låg på en massa piss. Jag är less också över att jag saknar 2 naglar, 1 på varje hand och jag har klippt bort mina andra naglar så naglarna under ser ut som, "jag vet inte vad", hahaha.

Snorig är jag också, det var väl också för att jag skulle ligga på marken och sova, men vad ska man göra då, jag orkade verkligen inte vänta där eller stå för den delen och om ni som läser bor i Kalix så om jag var ni så skulle jag inte lägga mej utanför domus varuintag för där har jag för övrigt försökt spy, så det är nog lite spya där.

Igår så stoppade jag plåster på bröstvårtorna så att dom inte skulle skina igenom min vackra klänning, men ni som läser, gö inte dt, det gör ont som fan när ni måste dra bort skiten, och fyfan va jag är bakis, jag mår verkligen illa och jag stinker rök för att jag skulle fira mitt rökfria halvår med en cigg och några till, det var säkert därför jag började må illa, usch,.

Igå så dansade jag det var roligt, jag brukar inte göra det, mest titta på men igår så gjorde jag det och jag frsökte dansa med Hussni men han vägrade ju dansa med mej, men han dansade däremot men verkligen inte med mej, han tp putta bort mej hela tiden och tyckte säkert att jag var skit jobbig fr jag gick ju självklart tillbaka till honom men HELA tiden så puttade han undan mej, snäll ändå. Fan vilken huvudvärk jag har, jag borde egentligen gå och sova igen men jag vill verkligen inte ligga där, jag vill fara och handla skinka och göra baugetter. Synd att Hussni inte fattar det här med lösnaglar, för alla trillar ju av om jag måste diska, och det kommer varaa jag som måste diska.

Kan någon svara mej på bvarför jag har sån ångest, jag vet att jag har spytt, jag vet att jag rökte men på andra sätt så har jag inte gjort något förutom att pussa min karl, och det hoppas jag att jag inte får ångest av :)

Ett tips ni kan få av mej . böj er aldrig uppochner när ni är bakis.

Nåja, nu orkar jag verligen inte sitta här nå mer, men denna bjuder jag på!!:





Hahahaha-

Jag igår:                                                            Uttorkad jag idag:

                                                  



Haha, ögonen matchar tröjan.
Jag skulle också säga att det är så roligt att skriva för jag vet att en viss Lisa kommer skratta.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha, det har du rätt i :)

2008-01-02 @ 09:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0