Kalixbo.

Nu är jag i Kalix hela dagarna under helgen men den på Måndag så ska jag tillbaka till Haparanda, jag kommer nog sakna Haparanda när jag inte får vara där mer och göra fula gimarser åt Janne, alla människor och framför allt ALL skräpmat hur ska jag klara mej är ju frågan ;D
Jag var på det där stället igen, bvad det nu hette typ Pipponen eller nå och så klart så knäppte jag ju maten men innan jag visar bildena så måste jag faktiskt få säga att kebaben ser mindre ut på bilden än vad den är, så ni måste helt enkelt dit och upptäcka den själva! Jag och Anna funderade om vi på måndag ska fara dit och beställa en familje pizza och se hur stor den är men det kan faktiskt orsaka problem med att få in den i bilen, jag tror inte att mamma skulle bli så glad om det låg pizza i hela hennes bil! ;D

Här är ialla fall bilderna, men kom ihåg att den inte ser lika stor ut.

   




Efter 40 minuters ätande:





Ni som inte vet, klicka på bilderna för att förstora dom.

Dom ser stora ut, men dom är större i verkligheten! It´s true!

Och för er som med spänning har väntat på att få se mitt blå element, här kommer en före och efter bild!
Före:                                     Efter:
  

Jag har gjort en extreme HOMEMAKEOVER!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det var inte illa :) Vad fint elementet blidde. Du måste bjuda hem mig i veckan. :)

2008-01-26 @ 19:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0