Sorry.

Jag brukar vara rätt bra på att uppdatera men jag har varit lite seg på detta nu men jag har faktiskt en anledning om detta det är för att jag har varit i Haparanda, här har jag ätit VÄRLDENS största Kebab, ( jag återkommer med kort, skall fara tillbaka till stället ENDAST för att köpa en kebab som jag kan fotografera)
Anna har också försökt lära mej finska, detta är det jag kan säga:
" Mä sanon sen kohta", "Nimeni on Malin" och det tarditionella ordet, "Sivolle", sen har jag lyckats äta skräpmat i 7 dagar i rad och jag har även gått på en utbildning (anledningen till att jag ens är här), men det har varit en innehållsrik vecka, och ni skulle ha sett  gubben också, jag tror jag aldrig har sett en sån ledsen gubbe förr.

Som sagt så återkommer jag med lite kort och det ni föreställer er som världens största kebab det kan ni tänka er gånger 4:a ;)

Nu forsätter det nog med seg uppdatering igen, men nästa vecka då är jag inte i Haparanda så då återkommer jag till Kalix med mer kunskap med det finska språket, det ni.


 Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0