Stars.

Nu sitter jag hos min kära mamma och ska sova här för jag har nämligen stopp i toaletten inte så intressant eller det är ju inte rikgit stopp, det går att spola ner allt men om man inte vill ha en skit i duschen så bör man heller inte skita! ;D
Så jag lever hemma på dagarna och sover hos mammsen på natten.
Sjuk är jag då fortfarande och jag verkligen hatar att vara det nu, mina bihålor är igentäppta så jag har världen äckligaste sprängande huvudvärk och jag tycker inte att det går bort med huvudvärkstabletter heller, jag anatar att det är för att det sitter i bihålorna.
Jag har beställt 4 plagg från Ellos
1 Jeans kort hängsel kjol,
1 Tröja med ett ansikts tryck i svart vitt,
1 jätte stor typ polo klänning,
och 1 jätte fin brun kofta.
Med frakt och allt så fick jag detta för bara 500:-, fatta billigt ändå, borde egentligen bara ha fått kjolen för dom pengarna men det var för att jag handlade på mellandagsrea :)
Nåja nu orkar jag faktiskt inte skriva ngt mer, jag ska säga gonatt till mina kära pojkvän och sedan sova för jag somnade nyss i soffan så jag är rätt trött.
Måste bara tillägga att min bror ligger på soffan och gör konstiga ljud, haha, typ pratar i sömnen, sött!

Gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0