50 Cents attack mot Groupies (?)

Så här skriver Aftonbladet:


"De är som prostituerade"

De gömmer sig i hans hotellrum - nakna.

Men 50 Cent har inte mycket till övers för groupies.

- De är som prostituerade, säger han.

I en intervju med magasinet Vibe berättar Curtis "50 Cent" Jackson hur han regelbundet finner nakna kvinnor som gömt sig på hans hotellrum.

Något han säger att han aldrig varit lockad av. Och han jämför dem med sexarbetare i Amsterdam.

- Jag kommit in på hotellrum där tjejer redan satt och väntade i garderoben - nakna. Det är som Amsterdam för mig. Jag menar, Amsterdam är säkert kul för somliga, men jag vill inte ha någon som kostar 300 spänn. Det finns alldeles för många som har 300 spänn, säger han.


 
Så här skriver jag:
Attack? Jag trodde då att man var prostituerad om man tog betalt för sex (?) För den delen så kan man ju undra hur många en groupies har sprungit runt till? Disgusting. Dessutom så tycker jag då inte att det här var en attack mot prostituerade, snarare mot Amsterdam isf (?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0