BIA-mätningen.

Sådär då var det gjort.
Bia-mätningen, helt perfekt NÄSTAN.
Ganska knäpp mätning faktiskt, inte ett gram fett för lite eller för mycket, väldigt dåligt med vatten, bra med energi och ALLT annat, det var 5 staplar som man skulle ligga i mitten av allt på och jag var ganska perfekt på allt, men sedan då jag kom till stapeln muskler så hade jag faktiskt för LITE!!!! ;) haha.
Det trodde jag verkligen inte men tänk då om jag hade gjort detta för ca 4 månader sedan, då hade det fan sett illa ut, då skulle dom väl säga nåt i stil med att jag borde vara död eller nå :) haha.
Jag tror att jag hade för lite muskler för att jag har ju inte tränat styrke träning på 3 veckor, jag har ju bara springit och såå, så det var kanske inte så konstig iallfall. Men nästa gång ska jag ligga över på muskler ;D

Nåväl nu ska jag avsluta och fortsätta städa, jag och Hussni har stora städ dagen idag, han diskar. städar sitt data rum och målar lite, och jag gör resten, det betyder att jag städar resten som är 3 rum inklusive köket då :)


Jag återkommer nog med bilder imorgon :)

Se ya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0