Midsummer.

Jaha då var det midsommar och här sitter jag i växeln på tele och jobbar, och jag får skylla mej själv för jag tog faktiskt ett extrapass och det var helt mitt val :D Men jag är faktiskt glad att jag gjorde det, nog hinner jag ändå fara någonstans, nog för att jag inte slutar förens 20:00 men jag ska iallafall iväg på fest för jag är såååååå sugen på en ÖL! :)

Idag fick jag ett JÄTTE fint MMS av Anna där hon ville önska Glad Midsommar men då hade Robban FRIAT så nu r dom förlovade och det är BARA sååååååååååå SÖTT, jag är jätte glad för eran skull.

Även Gabbi och Marcus har förlovat sig idag, gulligt!

Jag & Hussni vi väntar fortfarande  förresten så har vi varit tesammans i 6 år den 26 September, det är en ganska LONG Time:) Jag är glad att jag har honom, ok att vi bråkar ibland men det är ju faktiskt bara i fyllan, haha, och oftast så är det nå svartsjuke gräl men alla som vet vad som ligger bakom det skulle nog förstå varför ;D Och jag tror även att det är viktigt att bråka, det kan nog vara så att vi ALDRIG bråkar när vi är nyktra så vi kanske tar ut allt när vi är fulla, Näe, inte vet jag varför, det bara blir så ibland (?) Trots bråk så är vi ju fortfarande tillsammans och på nåt sätt så tror jag att det alltid kommer att vara vi. :) Vi kan varandra utan och innan och vet allt om varandra så man kan säga att jag har hittat min groda.


Nåja ikväll blire då att fara till Alexander där dom just nu sitter och grillar, sjunger och spelar gitarr med en öl i varsin hand. Och om 2 timmar och 15 minuter sitter jag också där och sjunger, spelar gitarr och har en öl i min hand. Det där kanske vara att överdriva för gitarr kommer jag då inte att spela ;D (jag har alltid haft för små fingrar)

Nästa helg är det Kalixdagen och då ska jag dricka en öl mitt ute på stan på blanka dagen i ett ÖL-tält om jag så ska dit själv! Jag har alltid velat dricka en öl i ett öltält mitt på ljusa dagen och om det regnar den dagen så börjar jag gråta. För  alla vet att det är ALLTID fint väder på Kalixdan, så det skulle vara så himla typiskt.


Back to work now.

Kommentarer
Postat av: Titti

hoppas att du har en bra midsommar.

kolla gärna in min blogg!

kram!

2008-06-20 @ 17:57:36
URL: http://tittigilbert.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag ska dricka en öl eller tio med dig på morgonen i nå öltält! Glöm inte det. Elr mig!

2008-06-21 @ 14:28:41
URL: http://gaffelnasa.blogg.se/
Postat av: Jag kan också dricka en öl på dagen i ett tält!

/Jenny

2008-06-23 @ 07:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0