Please, Just Make My Day

Nu har vi ju haft Avslutet med min KÄRA TBM grupp, saknar den redan!
En skön avslutning med Bubbel och massor med frukt, vägning och mätning.
Jag hade gått ner 5 kilo och en massa runt midjan och under rumpan. Jag hade blivit lite bredare runt armarna faktiskt ;D
Efter bubbel som Jenny missde så var det sminkning på gång, det var roligt att bli lite ompysslad så där men jag kände mej lite ovan med någon annans sminkning faktiskt, senare efter sminket så var det GRILLbuffen på hotellet som är så LJUVLIGT god och en starköl till den, MUMMA!

Sen for jag och Jenny vidare till "Uppdraget" som är Tele24:as fest, där det var jätte mysigt och där drack jag lite till och sen var det hemma färd!

Jag och Cissi har förresten joggat i en vecka i sträck, HELA strandprommisen.
Och ni behöver inte vara orolig, jag har inte blivit onyttig men jag känner mej lite mer fri nu bara , skulle aldrig gräva i mej en massa gotta VARJE dag och jag skulle inte äta pizza VARJE dag och Coca cola ägnar jag inte en tanke åt, så den kursen har verkligen hjälpt mej.

Vad har mer hänt? Ja, det har tex gått hunnit bli sommar och skönt är det, verkligen! Jag älskar sommaren och jag älskar värme och allt som har med sommar att göra och det luktar så gott av alla blommträd som finns!
Nästa Onsdag fyller jag 22 också, det är ju iof sig inte nå speciellt att fylla 22 men det kan ju vara roligt att fylla år, man får nog passa på innan tiden är inne då man inte vill fylla år och börjar ljuga till alla om sin ålder, så jag får ta och njuta nu!

Städning har skett i mitt hem också och målning för den delen, oj vad jag har STÄDAT, jag städat i 12 timmar i förrgår och igår så städa jag och tvättade i 6 timmar, så ni kan ju tänka hur det ska se ut.
Men jag är inte klar med städningen ännu, åh nej, jag har fastnat i mitt städhumör så nu tänker jag städa tills jag fyller år,  i alla skåp, luckor och lådor. Det ska bli kliniskt rent!

Igår var jag och Lisa ute och gick i 75 minuter och fy så skönt det är, ikväll ska jag nog fara och jogga, borde egentligen gå på gymmet men man vill ju inte vara inomhus, funderar på att göra både och. Det har egentligen hänt JÄTTE mycket sen jag skrev sist och jag hade massor att berätta men nu kommer jag inte på allt som jag hade velat komma på :)

Haha, jag får väl skriva mer en annan dag. Jag jobbar så jag kan ju inte sitta här och lata mej ;D


Puss&Kram



Nu ska jag leta en cykel på blocket som jag ska kanske slösa mina skatte pengar på, om jag hittar en billig vill säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0