Sjukling

Nu är jag hemma och sjuk, garanterat för att jag har varit så dålig på att träna nu på sista tiden.
Var med hälsokursen igår för vårat "sista" prat och fick våra före och efter bilder och HERREGUD hur jag har sett ut, haha, vilken skillnad.
Nåja jag ska böra träna igen och då ska jag träna minst 4 ggr i veckan, förut tränade jag minst 5ggr i veckan och ibland kunde jag vara på två träningar samma dag, en "mjukare" träning och en "hårdare" träning och nu i Juni har jag tränat kanske 3 ggr på hela månaden, fast då har jag inte räknat in alla promenader.

Åh vad jobbigt att det är att vara sjuk, jag blir ALLTID förkyld, men jag hade ju klarat mej HELA vintern och så ska den komma mitt på sommaren, vad typiskt. Plus att jag har feber också, absolut inge roligt, men jag har alltid tyckt att det är värre att vara förkyld.
Jag ska kurera mej med te alldelens strax så att halsen kan sluta värka, sen blire nog, te, TREO, te, mat, te, TREO, sova, te, och TREO, resten av dagen. Haha. Blir nog att stanna hemma imorgon  också, egentligen har jag inte råd, men jag kan tycka att det blir lite svårt att fara till mitt jobb som går ut på att prata i telen hela dagen och inte ha någon röst och inte kan andas genom näsan och få feber titt som tätt, det är nog ingen höjdare.


Någon som har tips på hur man får bort bananflugor. Jag vet att man inte skall ha någon mat framme, men det är så svårt då man har katter, så vi måste ha mat framme exakt hela tiden om dom blir hungriga. Finns det något annat att göra eller är det kört för våran del?

Nu MÅSTE jag gå och snyta mej, det bara rinner.
Krya på mej

/Malin

Kommentarer
Postat av: Jenny

Krya på dig gumman! =)

2008-06-30 @ 11:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0