Eh, k?

Oj vad det har hunnit hända mycket nu , har inte varit på humör för att skriva eller uppdatera så jag har haft lite bloggtorka ett tag. Jag har hunnit träna i massor varit i Luleå och ätit fläsk och varit på massor med dåligt humör, jag har börjat äta som en gris igen och jag har gjort hälsoprofilen på Sporthallen där jag fick en utskällning för mitt dåliga ätande.

Måndag:
Var på Möte på sporthallen med hela hälsogruppen då vi fick skriva upp och tänka på vad som är bra och inte bra med förändring av våra liv, denna gång bjöd dom på nyttiga fruktspett med olika frukt på som var SKIT gott. Som vanligt var jag väl den som åt mest, jag brukar alltid göra det på våra måndags möten ;D
Sen har jag bara jobbat på Måndagen och när mötet var över så var det John Blunds tur att ta över min dag, så jag for väl i princip bara hem och la mej för att sova.

Tisdag:
Morgonpromenad klockan 07:00, denna dag gick jag på bandet inomhus i uppförsbacke i 1 timma och som vanligt så är det så jäkla skönt att träna den tiden, efter morgonpromenaden så fick jag gå upp till Lindas kontor och det var här som utskällningen ägde rum, det var ju inte riktigt så att hon skrek men hon fick mej ändå att inse hur lite jag har börjat och äta och vad den maten jag äter egentligen är för mat. (Chips, godis, läsk osv) Inte roligt men efter det så gjorde jag ju en förändring som åtminstone än så länge har hållt i sig ;D Idag for även jag och Jenny till Luleå eftersom att hennes hund skulle klippa sig, när vi var där så var vi tvungna att hitta oss ett mellan mål eftersom att vi numera skall äta, frukost, mellanmål, lunch, mellanmål, middag, kvällsfika, vi gick in i Coop och ut kom vi stolta med nån drickyougurt som bestod av goda bakterier och varsin banan som vi aldrig hann äta. ( När vi sedan kollade med Linda som vi inte fick tag i, i stunden hetta så fick man tydligen bara äta den där drickyougurten MAX 1 gång i veckan, så den var nog inte så bra)
Lurvas var nu klar och vi begav oss in till Luleå City där vi tänkte att Kina mat skulle vara en bra lösning på att äta ute samtidigt som man ska äta nyttigt och Huvva vad min mat smakade ÄCKEL, för jag fick RENT FLÄSK istället för Biff, så jag fick äta grönsker och nå Grovt bröd och sallad, sen kunde vi faktiskt inte hålla oss borta från affärer så vi gick in och bara tittade i några, och nog önskade man att man var rik! Efter vår Luleå resa så kom vi hem och jag for och tränade i gymmet i 1,5 timma. Jag tänade så att jag skulle vara stark tills nästa pass med Maria skulle äga rum men nu i efterhand så kan jag ju säga att jag skulle ha gjort dubbelträning för att kunna träna inför en träning med henne.

Onsdag:
Jag jobbade och for hem, åt och for sen och gick på promenadbandet i 70 minuter på SportCity.

Torsdag:
Jobbade och fick sluta tidigare, var på JÄTTEbra humör tills jag kom hem, när jag var hemma så blev jag på det värsta humöret någonsin, eftersom att det känns som att hela lägenheten håller på att rasa samman och ännu värre är det att bo i en 3:a med 4:a katter, det funkar inte, men det är heller ingen som vill ha katter så jag har inget alternativ, utan det är bara att fortsätta leta reda på en djurvän som vill ha en vuxen katt för jag skulle inte klara av att göra mej av med dom. Vi har bott i husoch då var det verkligen inga problem att ha 4:a stycken katter men vi flyttade till mindre. Jobbigt är det.
Senare på Tordag kväll så for jag iallfall och tränade med Maria och som vanligt höll jag på att dö, jag fick göra alla mina övningar dubbla gånger så när jag var glad och trodde att övningen var klar, ja då började helvetet igen´, hahha , men hur skönt är det inte då man väl är klar?
En blåsa på hälen fick jag av denna träning, det är för att jag har så dåliga skor, men jag har heller inte råd att köpa ett par riktigt träningsskor, så jag ska fortsätta skava på blåsan tills den 25:e ;D

Fredag:
Idag, har inte hunnit göra så mycket jag har vaknat, farit till jobbet och Elin kommer hit med en kopp kaffe till lilla mej och glad är jag, känner mej tyvärr lite febrig men jag hoppas att det inte är något tänkte gå och hämta en huvudvärkstablett efter dagen Mellis :) Idag är det personalfest med en grillbuffé från Bellerix, MUMMA! Längtar som tusan efter den middagen och snarast ska jag kolla om det är ok för mej att ta en unnar dag för om ni bara visste hur jag är sugen på sura godisar och chips eller nån onyttig mat. ;D


Skriver mer sen kanske.
Detta var iallfall min vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0