En sak till som rör hotellet-jäveln.

I Lördags så var jag ju då och drack med Lisa, skitroligt!
Vi skulle fara på hotellet, men kom inte in, vilket är HELT förståligt eftersom att det var 23, och vi råkas vara bara 22, det var inget skumt med det. Men däremot var det JÄVLIGT skumt att folk som är yngre än en kom in, vissa hade förköp så det var klart att dom fick gå in, men inte alla, den förklaringen jag fick då var att dom andra ÄTER på hotellet, och då höll jag på att dö för det var den sjukaste förklaringen jag fick eftersom att jag jobbar på ett ställe där vi får Catering av dom och jag beställer väl ungerfär ALLTID! Sjukt, vet inte om jag ska fara på hotellet nå mer, för det var lite diskriminering med dåliga förklaringar. (säger alltid att jag inte ska dit nå mer, haha)
Men knäppt var det iallafall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0