Fan vad fort det går.

Fan vad tiden går fort, man hinner ju fan inte göra någonting om man tänker efter, jag och Jenny åt lunch på myggan idag, vi verkligen slukade i oss maten och jag kände " Oj, så här fort har jag nog aldrig ätit" jag tittar på klockan och då börjar vi igen om FEM MINUTER, så jag hade inte direkt ätit så fort. Skulle alltid vilja ha 1 timmas lunch men då slutar man ju så sent så jag ser inte det som ett alternativ.

Nervös har jag varit hela dagen för ett lotteri som vi har på jobbet och när det var draget så fick jag inte vinna idag heller, jag hoppas iallafall att jag vinner nån gång, är mest ute efetr lunchkupongerna så kan jag åtminstone få vinna dom :() haha.
Grattis till dom som vann iallafall, jag är lite avis;D

Nåväl nu ska jag avsluta har inte så mycket och skriva.

Kommentarer
Postat av: Lena

nästa gång är det din tur :)

2008-03-04 @ 16:00:59
Postat av: anna

Hej Malin. Är du nöjd nu :) /Anna

2008-03-04 @ 22:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0