Har inte tränat på 2 dagar nu.

Jag har inte tränat på 2 dagar nu, ikväll ska jag fara och träna och dricka min protein dryck för första gången :)
Skulle helst av allt vilja träna varje dag men det går ju inte när man har heltidsjobb, man missar ju dom flesta tiderna som går att träna på och eftersom att jag har ett helkroppspass i gymmet så kan jag heller inte gymma varje dag, inte bra att träna samma muskel hela tiden, det ger ingenting.

Måste börja promenera nu på morgonen så jag håller i mitt personliga schema lite bättre, men jag måste få självdiciplinen, jag tror att det är lättare att göra något om man börja märka resultat och jag märker inget resultat ännu, att bygga muskler tar tid och eftersom att jag håller på att bygga muskler så händer det ju ABSOLUT INGENTING på vågen. (muskler väger mer än fett)
Som dom flesta vet så är det några få kilon som jag inte vill ha eftersom att jag gick upp 10 kilo när jag slutade röka så är det 10 kilo fett, gör inget om dom 10 kilona skulle vara muskler, men annars vill jag inte ha kvar dom :)

Nåja, måste börja köra stenhårdare nu, och börja förlita sig på bara sig själv :)

Se ya.
Puss&Kram




Ps. Nu kanske ett stressmoment löser sig idag eller imorgon tack vare Elin men jag är inte redo, men det måste göras det är bara så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0