Jävla Idiot!!!

Vad hände på morgonen när jag skulle till jobbet???
Ja någon skitunge har slängt bort mitt tank lock och slangat min bil på bensin, fick bensin stopp i en backe och som tur var så hade jag passerat korsningen med 5 meter så jag slapp stå i den!
Shillit åt ungajävlarna så hade jag inte mycket bensin i bilen hade tänkt fara och tanka den innan jobbet, så om man ska se något positivt i situationen så fick dom inte mycket bensin av mej.
Omogna snorungar, ge fan i andras bilar, jag hade så önskat att jag kollat ut genom fönstret i samma sekund som dom stack ner slangen i min bil, och dom kunde väl ha stoppat tillbaka locket för nu har jag inte ens ett lock, SKITUNGAR.

Ojoj, om ni kände mitt hat.

Kommentarer
Postat av: Jensi

Malin, jag känner det!

2008-03-10 @ 14:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0