Minnesförluster

Idag har jag verkligen varit duktig med  träningen kan man ju säga, jag antar att det var för att min gottar dag är imorgon ;D Man måste ju ladda upp då.
Dagen börjar klockan 07:00 då jag stiger upp och äter vaniljyougur, frukt och müssli sen for jag iväg och hämtade Jenny hos henne och klockan 08:00 så infann vi oss längst ner i Sportcity för att påbörja ett 1timmas långt Pilates "teknik" pass, så att man inte gör fel under ordinarie passen, klockan 09:00 var vi klara och direkt efteråt så for vi till gym lokalen och ställde oss på gåbandet i 1 timma, sen var det bastu och dusch (så mysigt) for hem och åt och sen var det iväg igen så klockan 12:00 så var jag på 1 timmas Bars pass, så skönt när man är klar men det bästa var att jag fick veta varför jag har fått sånna problem med min axel, det är för att jag gör fel under en hel övning. (fel=slitage på fel ställe)

Nåja.
Ska snart hoppa i sängen för imorgon är det upp igen, vilo dag och ätar dag och JOBB-dag :)

Imorgon skall jag även följa med när min pojkvän KANSKE dricker ine såå spännande, inte så givande heller men jag måste ju hitta på nånting, Söndag = Spinning, och sen är det jobb 1 hel vecka, så man får liksom passa på lite.
Hoppas att ingen idiot jävel rör bilen inatt!

haha kolla så nätt och fin, 2004! :)

image184

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0