Personalfesten.

Jag tycker att jag har blivit himla dålig på att ta bilder nu förtiden, måste bli bättre på det så att jag kan lägga in lite bilder på pixen, har ju inte uppdaterat den på VÄLDIGT länge, haha.

Igår var jag iallfall på personalfesten och jag tyckte att det var jätte trevligt, synd att Elin for så tidigt (förstår dej Elin) men  annars var det jätte skoj, och mysigt. GOD MAT framförallt, tycke att jag ändå var ganska nyttig, jag åt Fläskfilé, kyckling, och entrecote med Bearnaissås (inte nyttigt) och potatisklyftor, vitt bröd, 3 skivor och sen ungstekta grönsaker :/ Och sen drack ag cider också, haha.. men jag tänkte att det fick var min gottodag, det blev ju iallfall inget godis eller chips. (dom tog fram det när jag for)

Sen blev du sång tävling vilket jag inte var med i eftersom att kände att min LJUVA stämma var lite krasslig för tillfället, hah- om jag hade fått i mig nån alkohol så hade den nog vart på topp.

Nåja nu ska jag forsätta mitt arbete det ringer som S*tan-

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0