Slutar aldrig att förvåna.

Ännu en gång har jag förvånat mej själv, idag steg jag upp klockan 06:15 för att 45 minuter senare stå på gymmet med 1 timmas gympass framför mej, svettades gjorde jag, haha och Jenny hon är så söt där hon stod i mina kläder och släppte loss på rullbandet, ni skulle ha sett henne, värsta bootydance ;D
Men aj så ont jag har börjat få i min axel nu, det är vissa övningar som jag göra, Maria trodde att min axel kan var överansträngd eftersom att jag har gått från att ALDRIG träna till att VERKLIGEN träna, typ varke dag föruton 2 i veckan, förra veckan var extrem då tränade jag 5 dagar i veckan och 2 av dagarna tränade jag 2 gånger på samma dag, men träning har kommit att bli min hobby, jag verkligen älskar att träna nu och jag har aldrig tagit mej tid att börja träna förut, den här hälsokursen var verkligen bra för mej!
Kan ju ta och berätta min helg som har varit, har haft jätte roligt i helgen, på Lördag så var jag, Jenny, Anna och Robban i Finland och Shoppade loss, dom har jävligt snygga och billiga kläder i Finland, det ska faktiskt bli mitt shopping ställa, vissa kläder är extremt billiga som kanske någon annanstans skulle vara dyrare, och dom har jävligt snygga kläder plus att ingen annan lär ju ha samma kläder som mej, förutom Anna och Jenny då :) haha.
Men roligt var det att vara där jag köpte :

1 världens snyggaste skjortklänning för ca 300:- ,
1 skit snygg tröjklänning för ca 40:-,
1 tröja för ca 80:-,
2 st sjalar, 1 blå och en fejk palestinasjal för ca 220:- (för båda.)
1 skit fin vår jacka för ca 300:-,
2 st par hjärtörhängen.

Inte direkt mycket pengar och jag tror att jag köpte nånting annat´också men minns inte vad, sen var jag och spelade på Finlands Moneyrasselmaskiner, åt ännu en gång världen strösta kebabtallrik nu har även Jenny fått uppleva den, som sagt så måste man ju uppleva den själv, Jenny och Anna delade på en rullkebab och den var lika stor som en av Kalix vanliga kebaber, haha, det är fan sjukt-

På Söndagen efter att ha motstått Annas erbjudande att komma med till Finland på Lördag kväll och gå ut där så for jag på spinning med Maria klockan 10:00 den morgonen och klockan 11:00 när vi var färdig spinnade så forsatte jag med ett 30 minuters gym pass, styrka.
Igår var jag på Bars 1 timma med JÄTTE många människor och helt ensammen var jag, fan vad svag min mage är, jag orkar alltid bara halva magövningarna och det är oftast 2 låtar med mage, måste verkligen träna den så jag blir STOR och STARk och SNÄLL;D
Dagens träning var 1 timma gym från 07:00-08:00, jag är ju typ tokig.

Nu ska jag hämta kaffe, sen ska jag och jenny iväg till myggan för köp av en tonfiskbaugette ;D

Malin


Ps. Hur kommer det sig att det bara är Jenny som någonsin kommenterar min blogg? :D

Kommentarer
Postat av: Jensi

För att Jensi bryr sig om dig och tycker om dig så mycket! =) Och du är så duktig att ha slutat röka och börjat träna, i sommar är nog dina blodådror helt rena! =)

2008-03-04 @ 14:16:27
Postat av: Lisa

Du ar sa duktig malin, jag ar sa stolt. du kommer ju vara i battre form an mig innan jag ar tillbaka. PUSS

2008-03-04 @ 15:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0