Stackars sate.

Jag har ont i min axel som bara den. det är synd om mej faktiskt, det är tur att det är Fredag OCH min vilodag idag, för det passar ju  perfekt, jag ska vila min axel tills imorgon då jag ska fara på gymmet så tidigt som möjlig och på Söndag är det spinning klockan 10:00, alla som kan, kan ju haka på.
Det är jobbigt med spinning, och det är den "gruppträningen" jag hatar mest, men när jag är klar så är jag så nöjd med mej själv!
Nä nu ska jag lägga ner bloggskrivet för idag-
Goodbye.

Kommentarer
Postat av: Jensi

Synd att inte jag kan komma på Spinningen på söndag, hade vart mys o fara o äta efteråt. Men vi får ta det på tisdag då vi drar till L.-town! OBS! MAX!

2008-03-07 @ 18:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0