Stora Abstinensbesvär.

Idag ska jag fara och träna, jag har kommit på att det är JÄVLA tråkigt att inte träna, fast igår tror jag att min pojkvän kände att han behövde vara världen bästa pojkvän för han föreslog bad och vi badade med badsalt och efter det föreslog han massage och han masserade mej, och det var skönt att vara hemma och jag behövde ju faktiskt vila min axel!

Idag ska jag träna med hon som gjorde mitt träningschema och hon ska ändra några övningar då som gör att jag får ont i axeln, och hon har inte gjort några magövningar till mej så jag ska fråga om jag nån gång kan få några men jag tror att hon just nu försöker få min kondition att bli lite bättre (gammal 7:årig rökare = väldigt dålig kondition, 3 minuter på crosstrainer = Död) på nåt jävla vänster så har jag dåligare kondition än min Maria som står utanför och röker innan hon ska in på passen, vi började röka samtidigt, men jag tror att det kan vara att hon har alltid sportat i sina yngre år och det har inte jag:) Idag när jag kom på att jag ej hade tränat något så kändes det som att det var jätte längesen jag tränade sist, fast det var det ju inte, har npg blivit lite inne bara ;D

Om Jenny kommer med idag så ska jag knäppa inne i tjejernas omklädningsrum, golvet i duschen bara för att alla ska få se hur äckligt det är när ungarna står och snor-spottar på golvet när dom tror att ingen ser. (Vågar inte stå och knäppa där själv, då tror ju alla att jag är dum i huvudet eller typ slår mej med sina handukar för att dom tror att jag knäpper dom, är nog inte så jätte poppis att ta in en kamera i duschrummet)
 
Ja ni, nu ska jag på papperskorgsjakt, för jag ska nämligen få en egen papperskorg ;D

Puss och Kram på er och en liten nyp i stjärten.

Ps. Nyp i stjärten påminner mej om Jenny som får mej att tänka på våran utflyktsfärd i Tisdagskväll, sä här gick det till när jag skulle visa vart hon skulle hoppa av med bussen:

Jenny - Vad kallas det här området då?
Malin  - Det här är Näsbyn, det är här jag alltid har bott.
Jenny - Ahaa. 
(Hon lyser upp när hon ser ett stort hus med en skylt "Näsbygården"
Jenny - Brukar du hänga där?
Malin - Eh, nä Jenny, det är ett pensionärshem!



hahaha. Det var roligt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0