Stressed OUT!

Igår hade vi stress hantering på våran hälsokurs och oj hur jag insåg att jag är stressad, men jag har kommit fram till att idag ska jag göra en lista på saker som gör att jag är stressad och sen ska jag göra dom så att dom försvinner och sen ska jag göra en lista på att göra saker, saker jag har dåligt samvete över tex om jag inte har träffat vissa personer på länge, eller någpt annat som jag har dåligt samvete över.

Jag har blivit så stressad så nu har jag börjat få stressprickar, min stress har alltså blivit synlig och det kanske är dags att stressa ner men det är ju inte så lätt som igår så pratade vi om att om man skulle lägga sig i soffan och inte göra nåt så skulle man ju bli DÖ-stressad av det.

Men jag tror iallafall på min idé om att skriva en lapp om allt som gör mej stressad som tex att tvätta, det bara MÅSTE göras och om jag väl gjort det så behöver jag ju inte tänka på den saken mer, kanske man kan göra allt på en dag som man är stressad över och sen ta itu med det andra senare.

Hoppas att Elin kommer snart har ju inte träffat tjejjen sen i Lördags då hon var SUPERSNYGG, synd att jag eller hon inte hade en kamera.

Nåja.
Goodbye igen, skriver väl mer sen.

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad söt du är Mallan, du är ju alltig schnygg! Dags att mata vidare här på jobbet, ses imorn..

2008-03-05 @ 17:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0