Sura hallon flaskor!

Oj vad jag är sugen på sånna där sura hallonflaskor, hur goda är dom inte? Får jag äta dom? Nej.

Idag har jag varit på Morgonpromenad från 07:00 till 08:00, och ikväll bär det av till gymmet, jag är väldigt bra på det här nu, och var på nytt test om mina matvanor och gissa hur mycket beröm jag fick för mina minst 6 målen om dagen vanor (?) Kände mej riktigt stolt över min drastiska ändring.
Har mätt konditionen idag också och den SÖG, men det var tydligen normalt för att vara Malin som aldrig tränar så det var ju lungt då! :)

Imorgon är det Pilates, torsdag är lika med Ladies Only och fredag morgonpromenad och Bars, Lördag morgonpromenad och Söndag Spinning. Mina vilodagar får vara Måndag och Lördag :)

Jag har även fått mitt schema för individuell träning, så som dom tycker att jag skall träna:
6-7 morgonpromenader ink. stavgång på Tisdagar.
2 ggr/ vecka i gym + 30 minuters promenad efter passen. (1 av gångerna med tränare Maria)
Aquabike
Pilates på Fredagmorgon (07:15)  + 45 minuters promenad efteråt.

Sen fick jag lägga till lite också om jag ville, och som ni märker så har jag inte börjat med det schemat denna vecka, utan det får vara nästa vecka. :)

Nåväl ska sitta nu ett tag i telen. Vi ses.



Ps. Hur dum får man vara om man tar någons kille för skojs skull? Hur normalt funtad är man i skallen då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0