Underbara Lördag

Sådär då var väl Lördagen halvt avklarad och det har varit en bra dag jag har bara tagit det lungt och tänkt ladda upp för spinningen  imorgon som tydligen inte blir av, typiskt när man har kommit in i det och nästa helg kan jag inte fara eftersom att jag jobbar då. SUCK.
Vad har hänt idag då?
Ja.. jag har vaknat efter en "intekunnatsova" natt och satte mej direkt framför datorn för att totta på ett Cold Case program, sen har jag bara hunnit slita på mej kläder och grävt i ej frukost och det bar iväg med Elin till Spothallen för ett ca 1,5 timmars gymprogram, Styrka/Kondition, och skönt som vanligt var det när det var färdigt och det är jävligt sköönt att fara och gymma på helgerna eftersom att det är så lite folk, önskade att det fanns fler gruppträningar bara :D Jag tror jag far imorgon och prommenerar en timma i rask fart eller nå på bandet så jag får träna imorgon som det var tänkt, sen har jag och Elin duschat klätt på oss och hon skjutsade hem mej till mej och sen har jag sminkat mej, fari till mamma och pratat med min bror i telefonen, som var jätte roligt! :) Sen hem igen och så har jag suttit och tittat på melodifestivalen, hahah, Christian Luuuk är bara SÅÅ rolig, hade hoppats att Björn Gustavsson skulle titta in där en svng men det gjorde han inte.

Det var iallafall min Lördag, nu ska jag hälla i mej vaniljyougurt och nöta några CSI avsnitt :D
kanske skriver mer sen-


/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0