Vaniljyougurt med Müsli och ett glas vatten.

Jag sitter och äter det just nu, Hussni har lovat mej datan så idag är det varning för hög mysfaktor och ett avsnitt CSI, det passar mej alldelens perfekt!
Min axel gör föresten ännu ondare nu och knakar ännu mer än vad den har gjort tidigare, fast det finns en fördel och det är att jag kan pina min sambo med att diska, eller egentligen så kan jag nog diska själv bara att det gör ännu ondare då, men ska ju försöka träna den så att den någon gång blir bra :D
På Tisdag blire MAX, mmmm.. jag älskar MAX orginalburgare och det blir ännu godare då man först måste åka till Luleå för att få det, och Jennys hund skall med den skall till frisören, vad gulligt att åka med hunden till frisören, Jenny är nog den enda jag känner som tar hunden till frisören :) haha, SÖTT!
Nä, nu skall jag ge mej för nu! :)
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0