Back

Ledig idag, har just varit och joggat och skönt var det. Har joggat 3 gånger denna vecka nu, ska försöka nästan varke dag, det är ju bara 2 veckor kvar på hälsogruppen nu så det gäller att verkligen ge järnet så att man får se stora resultat. Ska och sola imorgon också när det är  löning så att jag hinner bli brun också och i helgen ska jag ta hand om mina fötter fick inspirationen av Anna igår när hon satt och masserade mina fötter i Happis (Gulligt!).
Sen måste jag plock ögenbrynen också så att dom inte ser ut som nån stor hårig buske;D
Vi fick låna lite pegnar av Hussnis mamma igår så idag ska jag äta en sallad på myggan medans Hussni springer in på Arbetsförmedlingen och dessutom ska jag söka Bostadsbidrag! Det kan ju vara värt att få alla bidrag man kan nu i våran fattigaste tid någonsin, sedan är det bara att avakta och se när Hussni får börja sitt nya jobb, det blir spännande.

Senare ikväll bli det träning at the gym! Ska och gymma och springa imorgon också, haha och i hlegen är jag ledig så jag tror att ag ska på morgonspringning då också. Verkligen ge järnet, det är väl ungefär 2 kg till jag skulle vilja förlora innan jag ska knäppa "efter" foton.
Nu ska jag fara väg


/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0