Baksmälla, MEGA-Ångest & Grillat.

Det är sådär när baksmällan sakta kryper på, ja då dyker ångesten upp, igår fick jag ingen ångest att jag hade gjort bort mej för jag var inte så full men det är ju en ångest att man måste röka när man dricker, att jag inte har tränat något i veckan så att det måste bli hård träning nu; Fredag, Lördag och Söndag, att man inte har ätit regelbundet för det gör man inte om man inte tränar och bråket som hände dagen innan så att min SÖTA pojkvän var tvungen att sova ute i trappan, MEGAÅNGEST. (inte någon ångest för bråket men däremot för trappen, jag sov nämligen i en ljuvligt skön och mjuk säng)
Alla glåpord som kommer med bakisen och MEGAångesten och att jag inte hann träffa min KÄRA bror speciellt mycket, och har ännu inte hunnit träffa min KÄRA bror speciellt mycket, inte ALLT mitt fel men det är så där när man får sammetskväljningar så man spyr av ångest så fort man sagt något dumt till någon. (Brukar börja gråta om jag har grälat med mamma)

Idag får min blogg bli en dagbok, och en ganska öppen sådan också för att jag känner att jag måste prata med någon och just nu finns faktiskt ingen här att prata med, Elin har inte dykt upp till jobbet än, Anna vet jag inte när hon börjar och Jenny vet jag inte ens om hon kommer att börja idag och Kristina sitter flera meter här ifrån, och Lisa jobbar inte alltid...

Jag hade roligt på Valborgs ganska länge tills dess att min pojkvän och jag skulle börja gräla (vi brukar göra det när vi dricker?)
Jag, Anna och Robban var först i Happis och åt på den "MEGAångestframkallande" MAX, var och kolla på majbrasor, roliga gubbar och SÖTA ungar. Drog vidare till Finland i Tornio där vi kollade på roliga människor i roliga kläder, fulla spyende ungdommar med hundar och husbilsdansande tjejer. I Tornio fick jag och Anna förövrig inga ragg när vi vinkade som idioter till ALLT och ALLA som vi såg, Typiskt.
Vidare till Kemi där vi var hos Robbans kusin, där jag var den enda som inte kunde finska och Anna och Robban var dom ända som kunde prata med mej på Svenska, det var faktiskt roligt, fast läskiga hundar däremot. Blev bjuden på 2 st drinkar, fick till slut Anna att få i sig lite ALKO och var LIVRÄDD för en hund som verkligen inte tyckte om mej. (DEN VERKLIGEN HATADE MEJ) Med många försök från den Finska sidan att pracka på mej och Anna mat så for vi där ifrån, och vi åkte ju inte i vilken bil som helst, Nej nej, vi åkte SPORTBIL! ;)
Därifrån till Tornio, återigen spyende fulla männsikor med hundar, fortfarande dans på husbils taket men däremot så var Annas kusin där så vi stannade och pratade med han.
I bilen fotsatte vi nu till (vet ej hur det stavas) Säivas? och träffade Jenny och LURVAS och Davve och en massa trevligt folk som jag tyvärr inte kan namn på :) Blev bjuden på ett glas vin och en Sluring (som det kallades, sprit+dricka, brukar säga grogg)  blev rädd när jag skulle tända en cigg när Jenny såg på :) (som sagt HÅRD-träning i helgen så man bli Fit for fight igen)
Nu var det dags för hemfärt, trist men det var jag som skulle hem. Var tvungen att stanna till hos Anna, efersom att massor med drinkar kräver massor med toalett besök, väl fääärdig på toaletten så vart jag bjuden på en öl (Slösigt eftersom att jag inte ens drack halva, men snällt av Anna och Robban att tänka på alkoholiserade Malin) och fick en massa mys från Kissekatten och en rök på balkongen och ett STOR gräl i telefonen, som slutade med att Malin sov mjukt och Sötto sov hårt.
Ett prat dagen efter när Malin bestämmer sig för att komma hem efter ett antal "rötbrevlådemeddelandeslyssnande" och släppa in sin pojkvän i lghten, MEGAÅNGEST gånger 40! (ojoj vad dåligt samvete, men det fick han aldrig veta att jag hade, man måste var hård som sten :)  Några gräl senare om hans dumma betende och mitt som han trodde "undvikande" så bestämmer vi oss för våra nya liv; vi ska sluta bråka, börja leva och ha roligt.

Godare bakismat än god mör och saftig fläskfilé med MASSOR av god potatisgratäng (4 % fett grädde) MASSOR av Sallad och Grekiskt lantbröd finns inte, och speciellt när man blir bjuden. MUMS! Grillat var lite pricken över i:et i helgen, det behövdes efter allt bråk som tog slut på en. Jag drack också 1 glas Cola. (ja, det blir verkligen hårdträning för mej) Nu hoppas jag att vårat nya liv håller i sig, annars kommer det bli nya gräl.


Slutsummering av helgen; SKIT ROLIGT!! 





                                                                                             Tills vi började bråka....




Tack till; Anna & Bobban!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0