Helgen

Har inte blivit någon träning i helgen, kanske ska fara och jogga senare under kvällen. Nu brassar vi iväg till Sangis till Hussnis mamma och ska sola lite. Jag har iallfall badat fötterna och fila dom men jag hade en sån dålig fil så jag ska nog göra om det. Jag har somnat tidigt varje kväll nu, så skönt att få vakna tidigt!
I Fredags så var jag på sportis och tränade med Maria och Cissi det var jätte roligt, tränade också på Torsdagen och har fortfarande tränngsvärk i ASS;ET- Jag och Cissi var sedan och joggade HELA strandpromenaden och sen for vi och solade, måste ju bli brun nu tills "efter" fotot! :) haha.

Igår hade jag och Hussni MYSkväll med tända ljud och potaisgratäng och marinerad stek som vi gjorde  i ugnen och massor med GODsallad, fy vad gott det var. Och pottisgratängen hade jag självklart bara gjort med 4% fettig grädde ;D haha. Annars så tar det 40 minuters joggingtur att springa bort 1 tallrik potatisgratäng, jag har blivit väldigt insatt i det här nu :)

Nåja nu ska vi fara mot Sangis, kanske skriver mer ikväll men mest troligt inte )


/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0