Inte så konstigt om man skulle vara magsjuk..

För det första så umgås jag med Elin som har haft magsjuka, Julle har haft magsjuka, Gabbi och hennes kille har haft magsjuka + hennes kompisar. Jag ligger verkligen i riskzooonen.
Men dessutom så hjälpte det nog inte på morgonen när jag svepte i mej ett glas sur gammal mjöl och grävde i mej en möglig macka. (har inte så bra med mat hemma :)

Då ska vi prata om helgen;

Fredag; Basket spel, jag förlorade men jag tyckte att det var roligt iallafall, sprang 4 varv runt tennisbanan bara för att vara så knäpp som möjligt.

Lördag; Stressa, göra sig i ordning, supa.(Inte bra, men jag var tvungen ;) Var med tjejerna, Maria, Lotte, Cissi och Annelie och det var jätte roligt blev lite kanon till slut, jag drack 2 öl och delade en sjua smaksatt päronvodka med Cissi och smakade lite Amarula av Lotte och även lite cider. Kom på hotellet sen där jag blev bjuden på 2 st groggar också. Fräst, not. Jag hann också bli spottad på av JOHN! Snäll jävel ändå men det var jätte roligt att träffa han, har inte set hann sen jag gick på bal med han och SJÄLVKLART så kladdade jag ju tillbaka allt spott på han!:)
Kanske ska tillägga att det var riktigt spott och det landade på min arm, och det var inte meningen av han. 

Söndag; Liggsår på min vänstra sida, låg i soffan hela dagen och kvällen, jag reste på mej TVÅ gånger på hela dagen, jag höll på att spy så fort jag  rörde i TV-dosan och skulle byta kanal. Har ALDRIG mått så dåligt, det måste ha varit bakis+sjuk.

Måndag; Jag mår fortfarande dåligt och har svårt att avgöra om jag verkligen fortfarande kan vara bakis eller om det är på G med magsjuka eller om det beror på den gamla mjölken och mitt mögliga bröd?

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0