Massor med träning och många bra bortförklaringar.

Jag tycker jag har haft väldigt bra bortförklaringar till att inte träna något i veckan, Måndag- jobba sent, Tisdag- jobba sent i Haparanda, Onsdag- Dricka alkohol, Torsdag- Vara bakis, Fredag- visste ej när dom stängde. Nu har jag iallfal varit där och jag har tränat, sammanlagt 210 minuter unader 2 dagar, ikväll skall jag också dit och gymma, lääääääänge läääänge.
Glad är jag iallafall över mitt schema som jag har fått nu, det är perfekt, ÉNDAST 3 kvällar och ENDAST 2 DAGAR VANLIG VÄXEL, fy vad skönt.

Lördag tränade jag Rygg, Mage och Biceps, Söndg tränade jag Spinning och Triceps + Bröst och ikväll blir det Ben och Axlar + kondition Man märker att man verkligen inte har tränat på ett tag när man tom. knappt orkat spinningen som man annars alltid klarar.
Nä, nu ska jag faktiskt jobba. Men  var ju tvungen att skriva nånting här.


/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0