Morgonjoggning och gymning.

Jajjemänsan man kan ju inte direkt säga att jag legat på latsidan när jag steg upp klockan 06:30 för att fara och jogga och sedan åt frukost och for direkt på fymmet i 1 timma och 10 minuter, eller vad säger ni?

Det var jobbigt att jogga men man måste ju träna när man ska på vårruset jag ska försöka springa NÄSTAN hela vägen men då fick jag höra att det är oliak köer, antingen spring kön eller i gåkön och det kändes jobbigt för jag vill ju både gå och springa :) 5 km är det iallafall det tar 1 timma för mej och gå och idag sprang jag halva strandpromenaden och gick halva och det var RIKTIGT jobbigt. Så jag vet inte hur det skall gå, vet bara att det börjar närma sig nu.

På avslutet med min kära grupp som jag absolut INTE vill avsluta så ska vi iallfall bli sminkade och hårstylade och sedan gå ut och äta, då ska jag knäppa MASSOR med foton! :) Ni skulle ha sett vilket fint kort Maria har på mej från i helgen, det finaste kortet på mej någonsin, synd att jag fastnade på kort på hennes kamera och aldrig på min egen, ser ut som ett miffo på alla min bilder, typ kollar i kors, visar dubbelhakan och ser allmänt dum ut bara, ALLTID.

Well Well, jag skriver mer sen.
Seya.-

Kommentarer
Postat av: Henna

Vi ska till Tunisien :) kolla vad mysigt!

http://www.fritidsresor.se/Resorts/Travel.aspx?id=16694&cat=2|277&entry=26&dest=0&city=57&type=c&hotel=0

2008-05-14 @ 13:09:03
URL: http://henna.webblogg.se
Postat av: Marie

Du e snygg i dubbelhaka åxå gumman :-)

2008-05-15 @ 11:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0