Morgonstund har inte guld i mun.

Vet inte varför man säger så egentligen, vilka har guld i mun på morgonen? Inte jag iallfall.
Nu är det iallafall Lördag morgon och här sitter jag at the work och kollar på TV.
Det är inte intressant att måsta vakna och stiga upp så här tidigt.
Nåja, var iallafall och tränade igår, Bröst och Triceps och sen joggade jag 1 timma efter strandpromenaden, inte illa, var även och tränade i Onsdags för den delen i 90 minuter.
Jag vill verkligen ge järnet nu på slutet, ska också beställa LITE kläder från HM, Har egentligen inga pengar, men jag har redan lite på avbetalning, så jag tänkte förlänga den avbetalning fast med samma summa pengar i månaden. 520:- ska dom kosta min beställning och då får jag ändå ganska många plagg :)


Skriver nog mer sen.

Puss*

Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

Jag vill bara sova, det är för tidigt!
Tyvärr ska jag jobba.

2008-05-17 @ 07:50:44
URL: http://angelicascloset.blogg.se
Postat av: Fredrik Inredning & Mode

ha en nice lördag!

2008-05-17 @ 18:59:10
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0