Världens bästa morgon.

Steg upp klockan 06:30, det bar iväg till Jenny och vi bar iväg ner på strandpromenad för en 50 minuters lång morgonpromenad, efter det 30 minuter i BUBBELpoolen och sedan in i Ångbastun plus att vi fick nyttig frukost (kycklingmacka, smootie & Honungsmelon) GRATIS! Kände mej som världens mest upp-passade prinsessa!:)
Plus att jag har en alldelsen ny bikini, kan det bli bättre?

Sedan var det däremot iväg till jobbet och jobba, kanske inte riktigt lika roligt.

Hem på lunchen för en sovstund, tillbaka hit och nu är det jobb till klockan 19:00 sedan är det joggning.


Det där med pollen kom jag fram till attt jag hade då David sa att det svider i ögonen och man blir trött och nyser! Passar perfekt in på mej.
Jag är verkligen i full gång nu att vänja mej som pollen allergisk, vad säger man tex; "Jag har fått pollen!" eller "Jag har blivit pollen allergisk!" det är spännande... :)

Kommentarer
Postat av: Jensi

Bra att du är positiv till ditt nya liv iaf! ;) DVS POLLEN

2008-05-27 @ 17:15:03
Postat av: ubbe

låter ju härligt :)

2008-05-28 @ 11:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0