Arton 56

Har just tittat på det senaste Desperate Housewives avsnittet, och jag börjar nästan ALLTID gråta i slutet, jag måste vara världens känsligaste person. Imorgon kommer det dyka upp bilder på mitt nya hår, jag har klippt nästan 10 cm och slingat det nästan helt ljust, eller inte jag, Elin har gjort det på mej! :)
Lite fläckit är det men det gör mej faktiskt ingenting, jag har äntligen gjort vad jag har velat göra i ungefär 3 år nu, få håret ljust, jag är inte riktigt där än, men jag kan inte slinga håret ngt mer för då går det av och min hårbotten typ lossnar.
Jag tror att jag ska köpa sånt där blonderings spray om dom säljer det ngt mer, och IBLAND använda det, men inte så mkt, jag tror som sagt inte att mitt hår tål så mkt mer.

Dagen har varit lång idag, jag och Elin vaknade klockan 06:10 och hon slingade mitt hår direkt, sen for vi till dagis med Julle, var och solade, hem till Elin igen, fräschade till oss, till Domus och köpa slingfärg på nytt. Var på jobbet i 9 timmar, en snabb lunch på 11:ans, drog ut slingor i håret och bokstavligen led och kände "Jag ska örfila dig din schizofrena framavlade bonnläpp" ahah (faktiskt är det sant, jag höll på att göra ngn illa för att det gjorde så jävla ont-), hem till Elin igen efter klockan 19, slingade håret på nytt, åt godis och chips och titta på idol, nu är jag hemma. (känns konstigt att vara hemma.) Lyssande på Hussni och Niklas nya låt och den är jätte bra!! Som sagt så kan ni kika in på hans blogg, klicka ----->HÄR<----- han kommer säkert länka den där så småning om. Sen har jag ju just kollat på Desperate och jag har betalat alla räkningar, och nu sitter jag här ensam och är SVINGT trött.



Nåväl, jag antar att jag går och sussar nu, ska upp tidigt imorgon och har stigit upp tidigt som tusan idag.

Som sagt så kommer ett kollage av bilder imorgon både på min och Elins blogg, Malin AKA Svampbob & Pricken.


Se ya.  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0