Jag skriver alltid in ett hjärta i min kalender för varje träningstillfälle.
Jag har börjat med förbränningsträning nu på sista tiden och ingen styrketräning alls, jag har ju varit sjuk också så egentligen så var det så det började.
Har börjat följa Soft Pilates varje Tisdag och jag har börjat löpa vid varje tillfälle som jag kan och Aqua bike kommer nog stå i shemat varje måndag, men frågan är om jag även skall träna annat innan jag tränar dessa förbränningsträningar.
Som i våras då jag alltid tränade styrketräning och sen bytte om och ner i vattnet för ett pass vattenarobic. (Jag tyckte att det var skit skönt)



Igår var vi till Leos Lekland med världens sötaste Julle och KUL hade vi, Julle sprang omkrring som en galning och jag och Elin var inte sena att följa efter. Och det var lite skönare faktiskt att vara där mitt på dan när det inte är massor med ungar överallt därför att nu behövde man inte trängas i alla tunnlar! :)

Skönt att springa igår, man kan tänka på allting och när man är lite ledsen för saker så springer man nästan ännu bättre än man gör i vanliga fall och man kan rensa tankarna innan man går och lägger sig, jag är annars en sån person som inte kan somna för att man ligger och funderar så mkt på allting och jag kommer aldrig fram till nånting. Jag brukar läsa innan jag somna i vanliga fall, just nu läser jag Stieg Larssons serie, men jag har inte kunnat läsa allt sen i helgen för att jag kan inte koncentrera mej på boken utan alla tankar bara flyger omkring i huvudet, så jag har fått bråka till mej soffan nu i flera dagar för då kan jag somna till TV:n och tänker inte alls.


Nu ska jag fortsätta ´jobba så får jag kanske skriva mer senare.

/M







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0