Fredags kväll-

Veckans träning behöver ju en liten publicering tycker jag.

♥  Måndag Aqua Bike,
♥ Tisdag Soft Pilates,
♥ Onsdag 90 min löpning,
♥ Torsdag VILA
♥ Fredag 30min genomgång i gym, 30 min löpning.
♥ Lördag Löpning
♥ Söndag VILA



Vad tycker ni? En liten mjukis start eftersom att hostan fortfarande hänger i halsen och eftersom att min hälsena har börjat knaka otroligt mycket och vägrar fungera varje morgon då jag försöker gå på foten..
Sen blir det hårdköra igen, och ni vet ju hur jag har längtat!

Nu ska jag fortsätta med Jenny och störa oss på en viss kund, haha. Båda tycker att det är otroligt jobbigt och det ringer exakt hela tiden ;D Men det här är vi vana med! Så vi står ut:D

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0