Gymmet igår.

Igår var faktiskt första gången jag var och styrketränade sen jag blev sjuk, jag har inte vågat köra styrka än ifall att jag blir sjuk igen, och det vill jag ju verkligen inte bli! Var iallfall på gymmet med Robert och Elin och vi tränade ben och axlar.
OCH jag var faktiskt på två träningar igår först på gymmet och sedan var jag på Soft Pilates med Ronja som jag har börjat gå på varje tisdag. Träningsvärk har jag verkligen!
Var så himla skönt att gå på pilates för jag blev alldelens slut efter den, nästan så att jag somnade, haha.
Denna vecka har jag verkligen tränat seriöst och det ska jag fortsätta med, synd bara att jag inte har så mkt pengar så jag kan köpa all mat som jag skulle vilja, jag och Hussni har 64 kronor kvar att leva på fram tills han får pengar, vilket inte var förens den 15:e eller 27:e, det är så dumt för vi trodde att han skulle få pengar nu i vecka men så var alltså inte fallet....och det betyder att jag hade klarat mej utan den där melonen eller att vi inte hade behövt köpa skinka eller de där lyxiga brödet.
Störande.
Nåväl nu ska jag fortsätta med mitt och sen KANSKE jag skirver mer senare, eftersom att jag är ledig idag.


/M

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja, jag har då ont i min röv.

2008-10-08 @ 13:29:32
URL: http://gaffelnasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0