I min väska.


Vad hittar man i min väska?


Massor med träningskvitton,
ett träningslinne,
smink,
C-vitaminer,
en telefonladdare,
pennor,
vaselin,
småpengar och
en feber-termometer.


Inatt har jag sovit hos Elin och hon har flätat mitt hår så att jag har lockigt hår idag, syftet med detta var egentligen den att vi skulle upp på morgonpromenad, men jag kunde knappt sova oga deras pelletsbrännare och förlitade mej på att Elin skulle vakna tidigt men även hon sov lite längre :)
Igår var jag på gymmet i ca 1 timma och tränade ben, triceps och axlar och jag har inte ens träningsvärk idag och i tisdags så var jag på arobic med jobbet och efter det passet så  var jag och sprang på sportis och tränade bröst, andra har träningsvärk men inte jag :) Skumt.. men det är väl för att jag är en muskelknutte ? :)


Kommentarer
Postat av: Ro

2008-10-23 @ 17:06:07
Postat av: Ronja

Du ska inte ha dåligt samvete Malin! jag får skylla mig själv när jag inte la av efter kramperna.. känns redan lite bättre efter vilan:)

Jag hör av mig när jag kommer hem så far vi och fikar:) Ha det så bra så länge!

2008-10-23 @ 17:09:43
URL: http://ronjastoor.blogg.se/
Postat av: Ronja

Ja nu blev de lite bombadering hära hahaha..

Jo det där med headern.. Det är Henke som har fixat den åt mig, ganska tur att man har datanörd till pojkvän ibland;P

2008-10-23 @ 17:13:17
URL: http://ronjastoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0