Lätt förtjänta pengar

Sådär, nu har jag fått lätt förtjänta pengar vilket verkligen behövdes då jag och Hussni har slut mat i frysen och slut pengar på banken, vi hade 30 kronor kvar att leva på, och nu har vi mitt i allt 310 kronor att leva på, och det enda som behövdes göra var att skjutsa hem mammas kompisar från deras fest, vikket nöje.

Förlåt till Anna däremot för det betydde att jag inte gick och la mej som planerat så jag kommer inte orka upp för morgonpromenad imorgon! :( Det är inte ofta jag tackar nej till ett "rörapåsig" tillfälle, men eftersom att jag VERKLIGEN behövde pengarna och mamma ringde så kunde jag inte stå emot.

Jobbar gör man också imorgon, 14-21, hade ändå inte tänkt göra nå speciellt såå det spelar mej ingen roll, idtället får jag vara ledig på tisdag och på mammasfödelsedag på torsdag. Thats NICE!


Nå om man skulle krypa till kojs nu så jag inte dööör av svidande ögon!








Längtar till på måndag då jag kan sjunga till bebban i Annas mage, min absoluta FAVORIT syssla! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0