Lunchis! :)

Nu har jag vart och lunchat hos Elin och Lulle där hon bjöd på makaroner och köttbullar, till det en C-vitamin och det var jätte gott.

Ni skuller veta hur jag stod i igår, jag diskade, tvättade i 8 timmar, var i Happa och STORhandlade och sen städa jag hemma, och vek ihop tvätt, de ni! :) Det är alltid så skönt när man är ledig och har fått pengar :) Imorgon fyller mamma år också, så då blir det fika, eller jag hoppas att hon bjuder på det eftersom att jag är sjuk och FÅR fika då :)

Alltid när jag slutar träna av någon anledning såå blir jag typ SJUUUKTonyttig, då gräver jag i mej vad som helst, men medans jag tränar är jag alltid jätte nyttig och äter rätt, på rätt tider och inga sötsaker, knäppt ändå att man kan bli så medveten när man tränar. Egentligen borde jag tvärtom, passa på att vara onyttig medans jag tränar istället.


Ååååh vad trött jag blev, ska nog gå och hämta vatten...
Se ya.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0