Natten till igår.

Jag måste vara helt slut eller nånting, för natten till igår så sov jag 14 timmar och inatt så sov jag först 7 timmar och sen gick jag och la mej och har sovit 4 timmar och jag är SVIN trött, skulle kunna sova minst 4 timmar till. Vad är det med mej?
Snart ska jag iväg till REPA med Hussni som skall dit och jobba, sen ska jag städa lite här hemma och laga met och sen kanske jag ska fara iväg och träna, så trött idag och det kanske är kroppens sätt att säga åt mej att "FAR INTE OCH TRÄNA" men jag har ju inte ens tränat så mkt som jag annars brukar, inte ens många dagar i rad...  jag behöver kanske C-vitamin + en massa D-vitamin och jag ska ju och sola idag så det är ju perfekt :)

Nåja, nog om allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0