PMS:et utrycker! Delvis Klagomuren.

Jo, jag tror att Elin vill intyga mitt svåra PMS besvär, inte ofta som jag är less men idag har jag varit sur över allting men försökt att inte utryka mina känslor, men på detta jobb är det svårt.
Jag haar varit så less och "pmsig" så att jag har svurit åt allt och jag har varit nära bristningsgränsen till tårar, det som fick mej som mest irriterad var absolut min sega dator. (jag satt och bokstavligen och SLOG datamusen i bänken för att jag var nära att bryta ihop) Sedan efter allt så började sången också " Vilken härlig dag, tack gode gud för livet" (haha, crazy women)
Det är inte lätt när man har det svårt som man brukar säga! Jag stror jag ska prova Anna Skippers "drickalinfröolja" metod, jag köpte faktiskt linfrö olja för att jag tänkte börja äta det men det smakade förjävligt så efter 1 försök så la jag ner, men jag ska nog testa det på nytt, det är ju värt ett försök iallafall.

Nog på Klagomursfronten...

Vad har man gjort idag?
Jag har vaknat förvånande tidigt för att vara jag, sen har jag varit och hämta tvätt som ELIN var en ängel att hjälpa mej med och sen åt vi skit gott kött och potatis hos hennes farmor och jag har fått busa och GOSA med världen sötaste unge-Julius. Sen har vi vart på RALLY till 2 ICA;OR och nu när ag kommer hem så ska jag vika tvätten, så härligt kommer det vara.


Glömde att nämna- Om jag hade pengar så hade jag gett Elin något riktigt fint, hon har hjälpt mej med tvätten, hon har hjälpt med att städa HELA lägenheten, hon har bjudit mej på mat i 2 dagar, och det enda hon får nöja sig med är att höra att hon är ÄNGEL i mina ögon!


Kommentarer
Postat av: Elin

Allt för dig hjärtat! :)

2008-10-12 @ 07:51:05
URL: http://gaffelnasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0