Puuh..

Nu kan jag äntligen andas ut och sluta vara rädd för detta underliga halsont, gick hem från sjukhuset med lite mindre blod och utan pencelin och ett virus rikare, i kroppen. Jag är glad att det inte var halsböld, och ledsen för att det inte var halsfluss, för jag hade velat äta pencelin för då förvsvinner det fortare!
Träningen går ju då segt just nu, det är så typiskt att jag blev sjuk igen, jag vill TRÄNA!
Jag ska åtminstone gå på en massa promenader och en MASSA morgonpromenader.

I måndags fick jag veta att jag vunnit pris i "Veckans kollega" det var jätte roligt att höra, jag blev jätte glad, men man vet ju inte vem man ska tacka, jag tackar alla :) Jag vann en recept bok och jag ska börja baka nån gång igen, jag älskar ju att laga mat och hade jag haft rätta redskapen så tvivlar jag på att jag inte skulle älska att baka också. :)

Inatt drömde jag om pappa, att han levde, jag var jätteglad när jag vaknade men jätte ledsen när väckarklockan ringde, jag ville bara somna om. Jag har en tendens att alltid drömma om honom när jag måste vakna, aldrig kan jag göra det så att jag kan fortsätta drömma hela natten! :/ Typsikt..

Nåja, nu kanske jag ska fortsätta at work, kanske jag kan skriva några rader senare.


Kommentarer
Postat av: Elin

Ett tecken på att han fortfarande finns. han hälsar på dig i dina drömmar, tills ni en dag ses igen =)

2008-10-15 @ 17:57:33
URL: http://gaffelnasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0