Släng dig på vägen din patetiska inrökta slammkrypare.

Jenny har hittat nån rolig sida :)

Har sovit hos Elin 2 dagar i rad nu, vi skulle ha gått på morgonpromenad båda dagarna men det blev inte riktigt av, vi gjorde andra saker istället. Elin har till exempel slingat och färgat mitt hår, men det är inte riktigt klart ännu, vi har fortfarande en slingning kvar att göra och sedan ska hon få klippa mina toppar för jag kan säga att det är INTE så fint just nu, det blir av ikväll:) 
Cissi kommer hem ikväll, och far igen på söndag och kommer vara borta länge länge, skulle verkligen vilja träffa henne nu, och det ska jag ju absolut, men jag jobbar varje dag och det är sååå störande för hur ofta får jag träffa henne, ugefär 6 gånger om året.

Hussni har skaffat en blogg nu och här har han hållt på att håna mej, den jäveln, Klicka  --> här <--- så slussas du vidare till hans krypin. Han håller på mkt med musik och det kommer han använda sin blogg till :)

Nåja nu ska jag avsluta och typ skjuta mej själv!

Jag ska nita dig din joddlande svettsörplande fettsäck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0