Tända ljus och bubbelbad!

Jag kommer just upp ur badet, jätte härligt! Jag gillar egentligen inte att bada men idag var det jätte skönt låg och lyssna på MP3:n och hade tända ljus :)

Nu är det snart dags för sängen för imorgon ska man upp ganska tidigt, och göra sej iordning för kvällen, det blir utgång imorgon trots det eviga tjatet om att man inte skall dricka nå mer, men jag brukar inte säga att jag inte ska dricka något mer pga "fylleångest" utan jag brukar säga det mer för att jag menar det av hälsoskäl, nu när jag älskar och träna så brukar jag tycka att det är så himmla onödigt att hälla i sej en massa gift och oftas fest-röker jag ju också och då blir det liksom dubbeldos av gift som jag egentligen hade klarat mej utan. Så himla onödigt... och det tycker jag nu mer men jag tror att jag vill unna mej de när jag vill, det kan ju faktiskt vara roligt OCKSÅ :D
Jag ska förresten sluta fest-röka också någon gång, jag tror nästan att det kommer vara minst lika jobbigt som att sluta röka på riktigt, men jag känner att jag vill vara en "nyttobulle", man känner sej så fräsch jue! Hur fräscht är det att vakna upp och lukta rök om alla kläder, håret och fingrarna?
Jag minns första gången jag fest-rökte efter att ha slutat röka, jag ringde såklart först till Kristina för att kolla så att det var OK att fest-röka för det var vi som hade aft tävlingen och den gick ut på att man absolut inte fick inta nikotin på 6 månader, och det var säklart OK så då feströkte jag och dagen efter så kände jag mej riktigt äcklig så jag var tvungen att köpa massor med frukt och grönsaker, och Loka hävde jag i mej i massor :) Men nånstans på vägen så försvann det där som äcklade mej och jag började fest-röka, men jag kan lova så mkt som en sak och det är att jag ALDRIG kommer att börja röka igen, det är äckligt, man luktar svinigt och stor IDÈ( !!?) egnetligen..

Näe nu ska jag sussa mej lite så hörs vi kanske imorgon :)


PussOKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0