That´s life, learn to live with it!

Kvällen var trevlig igår, vi var här först och åt taccos, jag, Ronja, Henke, Janne, Niklas och Hussni, sen var vi hos Mange och Sofie och satt och drack och dom sjöng singing star och det var jätte trevligt!:)
Och Mange och Sofie hade helt sinnessjukt fint hos sej, jag är jätte avis!

Måste ju även berätta att under kvällen så kom ju nya folk som man ska hälsa på och sånt och då var det en kille som sa "Men dej har jag ju sett på gymmet flera gånger" gissa vem som blev glad av den kommentaren!? Det betyder ju att jag är där typ ALLTID så att folk har börjat komma ihåg mej til och me
d :)

Det kom till slut jätte mkt folk till dom och vi beslutade oss för att fara till Hotto så dit for vi, jag blev inbjuden av Janne och sen blev jag bjuden på 2 st bacardi brezer, NICE!
Men jag blev heller aldrig nå full igår vilket som vanligt när jag inte blir det var väldigt konstig och idag mår jag PRIMA, jag har till och med funderat på att gå ut och gå en sväng för att få i mej lite frisk luft, så jvla äckligt (som jag som valigt tycker) när man har rökt igår, man känner att man skulle vilja spy upp allt man stoppade i kroppen. Synd att man inte kunde det.. undra om jag ska sluta dricka nu.... eller vi kanske skulle ut nästa helg och helgen efter det så är det ju personalferre, men den brukar jag frsöka ge fan i att röra alkohol på, mest pinsamt att komma till jobbet dagen efter att man har varit helt full..enligt min åsikt. Anledningen återigen är ABSOLUT inge fylleångest, utan det är det där onyttiga sättet, allt man gräver i sej, dricker och röker, jag mår dåligt av det, att man är så äcklig.
Jag har ett skärsår i mitt lillefinger och ett LITET blåmärke på armen, och på armen så ser det ut som 2 små hål där blåmärket är, och jag har verkligen ingen som helst aning om vart det kommer från så jag verkar ju inte ha allt minne kvar:)

Jag undrar om jag ska gå och lägga mej framför tv:n ett tag...
Joo....det ska jag!








Och det bästa vi och en en möjlig KÄNDIS! :) hahha...







Vi tror att han har varit med i sportspegeln eller nåt sånt .. :)

Kommentarer
Postat av: Ronja

Hej malin, tack för en trevlig kväll och roligt att du tyckte om min blogg, du är också jätte bra på att skriva! jag kom hem oskadd Henke kom och mötte mig på vägen så jag fick lite sälskap också:) ja det skulle vara bra att fara och träna så här efter helgens bravade;)kan ju ta och ringa dig senare efter att jag pluggat.

2008-10-19 @ 15:54:54
URL: http://ronjastoor.blogg.se/
Postat av: Marie på jobbet - den ofrivilliga stå-jobbaren

HAHAA!! Om jag ska stå på mina stackars ben och jobba får du sluta feströka... mouahahahaaa! >:-)

2008-10-21 @ 09:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0