Haha, sitter och lyssnar på Elin när hon sitter i bordet brevid och nynnar på "We are all the winners, we are all the best", söt.

Igår var jag på sportis och fick ett nytt träningsschema som är till dom nya maskinerna, det blir roliga, och jag längtar ihjäl mej tills att jag får testa mitt nya schema också men det dröjjer väl, kanske nästvecka.. störande att jag alltid ska bli sjuk!
Mamma hade sett nåt program där det ofta var att dom som fick dåligt med D-vitamin i sej ofta blev sjuka, så nu ska jag pressa i mej massor av D-viatmin så att jag n¨n gång kan få ta och bli frisk! Hatar som sagt att vara sjuk.

Idag känns det som måndag för mej, en mkt underlig känsla när det är fredag, haha, men det är ju skönt för då blir jag ju överraskad när jag upptäcker att det är fredag :)

Och förresten nu är det 3 st som har påpekat att det ser ut som att jag har gått ner i vikt, och det har ju inte varit någon förändring på vågen, men igår så var jag tvungen att väga mej och då upptäckte jag att 1 kilo var veck, men jag vet inte hur någon kan märka att 1 kilo har försvunnit som jag själv inte ens har sett. Jag funderar på om det är Ppillernas verk eller om det är musklerna som börjar tyna bort. Men om det är musklerna så borde dom har börjat förvinna för länge sen och inte nu mitt i allt. :)


Nåja, time to go..



/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0